close
It's been so long
雖然已經過了很久

but I still want you here
但我仍希望你在這裡

Let me show you how I feel
你明白我的感受

Since the night when you walked out my life
當那一夜, 你走出我的生命

My heart feels so empty
我的心 頓時空洞

Now I'm sitting here all alone
現在 我獨自坐在這裡

Knowing you won't come back
明白 你不會再回頭

Everyday I gotta wake up toa room with your memories
每天我都會在這充滿你回憶的房間醒來

It's too late to say, It's so hard to say
現在說什麼都已太晚, 說什麼都艱難不已

I just can't let go~
但我就是無法將它遺忘

Let me hold you tight Let me love you right
就讓我緊緊的抱著你,就讓我徹底的愛著你

Baby would you give me one last chance
親愛的 你能再給我一次機會嗎?

I won't let you go I won't say goodbye
我不會讓你離開,我不會和你道別

Baby you were everything I need
親愛的 你是我所需要的一切

I can't live without your love
我不能在沒有你的愛下活著

I can't breath without your here
我無法在沒有你的地方呼吸

You're the only one I need
我唯一需要的只有你

So baby won't you give this love another chance
所以 親愛的 你難道不願給我們的愛再一次的機會嗎?

This is the end, This is goodbye
那這便是結局, 便是離別

Yo. Baby it's been so long
唷. 親愛的 這雖然過了很久

I know I gotta move on
我明白我必須繼續前進

Cause Love is slipping away, boy
因為愛已經消逝了

it's clear as gone
它消逝的無影無蹤

But you're the one I'm missing
但你是唯一會令我想念的

It's from my heart listen
這是從我心底深處的聲音

You are the one baby you're my world for real
你是我的唯一, 親愛的你是我的全世界

but you had to go
但你卻必須要走

I want you back now
我祈求你現在能回來

I need you right now
我現在非常需要你

Everything that I said to you
所有我對你訴說的話語

but now I take it back now
現在我將它收回

Been to the rain
我奔跑至雨中

And I'd been through having back
但卻在半途回頭

I just can't let you go now
因為我就是無法讓你離開

Let me hold you tight
就讓我緊緊的抱著你

Let me hold you tight,let me love you right
就讓我緊緊的抱著你,就讓我徹底的愛著你

Baby would you give me one last chance
親愛的 你能再給我一個機會嗎?

I won't let you go, I won't say goodbye
我不會讓你離開,我不會和你道別

Baby you were everything I need
親愛的 你是我所需要的一切

Do I have to let you go? I don't wanna let you go.
該放手讓你走嗎? 我不想要你離開

Is there anything I can do?
我還能做什麼?

I can't live without your love
我不能在沒有你的愛下活著

I can't breath without your here
我無法在沒有你的地方呼吸

You're the only one I need
我唯一需要的只有你

Maybe I'm asking a lot
或許我要求太多

but I just wanna see you once again
但我只是想要再見你一次

and if it filled the same love
感受是否我們的愛還是一樣沒變過

Let me know now baby'fore it's all too late, oh~
讓我在一切已來不及之前知道

I wanna hold you close right here with me
我想將你緊擁住在我身邊

It's been so long, but I gotta let you know
都已經這麼久了, 我還是得讓你明白

The times that we had will still be in my heart
我們一起有過的 將會一直放在我心中

I don't wanna let go. let me hold you tight
我不想放手, 讓我緊緊抱著你

Let me hold you tight, let me love you right
就讓我緊緊的抱著你,就讓我徹底的愛著你

Baby would you give me one last chance baby
你可以給我最後一次機會嗎?

I won't let you go, I won't say goodbye
我不會讓你離開,我不會和你道別

Baby you were everything I need baby
你曾是我所想要的一切

I can't live without your love
沒有你的愛我無法活下去

I can't breath without your here
我無法在沒有你的地方呼吸

You're the only one I need
我需要的只有你

So baby won't you give this love another chance
所以baby你能否再次給我們的愛一次機會

This is the end, this is goodbye
這是結局 也是再見

For you're the one that I'm missing
因為你就是我所想念的

It's hard to let it go
放手實在太難

It hurts me that you never came back
很傷心 你再也不會回來

cause I have to take it slow
一切都需要慢慢來...

This song is for my soul
這首歌是我的靈魂

I know that I got to go
我知道我得離開

But I still want you, still need you
但我仍然想要你 需要你

Hoping you'd come along my way, along my way....
好希望你能陪著我走下去...

along my way
along my way
along my way
along my way
arrow
arrow
    全站熱搜

    笨笨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()